onsdag 16. april 2014

Noen erfaringer rikere del 2!


Hei!

Jeg fortalte i går om hvordan jeg prøvde å selge inn produktene mine til en hudpleiesalong her i Østfold.
Det gikk som sagt ganske dårlig,jeg ble kategorisk avvist per telefon uten å få vist fram produktene.
Men nok om det,jeg har kommet til den konklusjon at produktene mine nok ikke passer inn i en hudpleiesalong.
Grunnen er at en hudpleiesalong tar etter min mening en ganske høy pris for de produktene de selger.
Jeg ønsker ikke at Bodytime skal være et luksusmerke,men et merke som priser sine produkter moderat,så høy kvalitet til moderat pris.
Det skal selvfølgelig koste litt men ikke skjorta er tankegangen bak.
Så jeg vil heller selge produktene i butikker som f.eks helsekostbutikker,apoteker,dagligvarebutikker.
Så vil jeg også ha egne fysiske butikker i tillegg til vår nettbuttikk ,hvor mange fysiske butikker får etterpørselen avgjøre.

Ha en fortsatt bra påskeuke.

Mvh:Tomas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar