mandag 19. juli 2021

Å være på utsiden og se inn del 2

 Hei

Da fortsetter jeg der jeg slapp sist.

Det er en annen ting som er viktig ang å være uførepensjonert,det er å stifte familie.

Jeg ble uførepensjonert i ganske ung alder ca 25 år gammel,hvorfor jeg ble det er jeg ikke helt klar over,det er tross alt ca 25 år siden jeg ble det,det ble foreslått opprinnelig av min daværende fastlege.

Argumentene for det husker jeg ikke helt klart,men et av dem var at jeg fikk en fast sum hver måned,det er sant,men som jeg tok opp i første kapittel den summen er relativ lav i forhold til hva en person i fast jobb kan tjene etter skatten er betalt.

Og når du stifter familie trenger du en kvinne som du er glad i og du trenger et ønske om å stifte familie,men du trenger også litt penger i bakhånd fordi å stifte familie er ikke et billig foretakende.

Jeg skal innrømme det du må ikke være rik for å stifte familie,de fleste som gjør det er ganske ordinære på alle mulige måter også når det gjelder inntekt,men litt penger kommer alltid godt med.

Så er det en siste ting og det handler om motivasjon både om egenmotivasjon og å gi motivasjon videre til dine barn,hvis det enste du gjør er "å gå hjemme"hva gir du da videre til dine barn i form av motivasjon,jeghar i  hvertfall  ikke følt at jeg kan gi et potensielt barn nok motivasjon,så da har jeg tenkt at jeg like heller kan la være å få barn.

Det kan hende at jeg trffer en kvinne som kan overbevise meg om noe annet,da kan det hende at jeg også blir pappa en dag og på veien dit også greier å gjøre hobbyen min til en jobb.

Produktene som har resultert av denne hobbyen kan du finne her:https:bodytime.no

Takk for nå  

Tomas H

1 kommentar:

  1. DU TRENGER LÅN
    Jeg har nettopp fått lånet mitt på 200 000,00 euro fra REMY.CREDIT Send dem en e -post nå for lånet ditt (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de er de beste, prøv dem og vitne om at låneforbudet er veldig rask og sikker med utdanningen på 2%
    EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
    Trenger du et presserende lån innen 24 timer? de har raske og enkle lån til deg jeg mary anne fra Stockholm Sverige er alenemor veldig fornøyd nå med mine to barn REMY COMPAY er det beste få lånet ditt i dag} Send ham en e -post nå for et hurtiglån Mail: remy.credit111@gmail.com
    Gud velsigne deg, Mr. REMY FINK

    SvarSlett