mandag 1. mai 2023

Å leve med lang covid del 3

 Hei og god 1 mai

Jeg skal ikke skrive om arbeidernes frigjøringsdag,men forhåpemtligvis mitt siste innlegg om hvordan det er å leve med symptomene av lang covid.

Jeg kan melde at jeg ikke er 100% frisk og for å være ærlig tror jeg det vil ta ganske mange uker,kanskje måneder å bli helt frisk fra disse symptomene,

Mesteparten av problemene stammer fra tarrmen/magen og rundt bihulene,disse symptomene ser ut til å ha "bitt"seg fast,uansett hva jeg gjør så går de ikke bort.

Når det gjelder tarmen så er det vedvarende smerter,noen ganger ganske stikkende,avføringen er til tider av ganske varierende fasthet og endetarmen er smertefull å røre ved.(varierende)

Rundt bihulene er det også til tider smertefullt,smertene går blant annet ned i kjeven slik at det kjennes ut som jeg har tannpine,kinnene og leppene slipper ikke unna de heller.

Men for folk som ser meg ser jeg 100% frisk ut,men jeg kan forsikre at jeg ikke frisk i det hele tatt,men det kan faktisk være vanskelig for folk å begripe.

Vel det var det for i dag,jeg kan fortsette å komme med slike rapporter med jevne mellomrom selv om jeg skrev i starten av dette innlegget at jeg håpte at det ville bli mitt siste.

Ha en fortsatt kald og fin 1 mai.

Tomas H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar