søndag 4. januar 2015

Marie Blom en talentfull maler

Hei!

Det har dessverre blitt få innlegg på denne bloggen sist høst,jeg har ikke helt hatt motivasjonen
til å skrive spesielt mye i høsten som var.
Jeg har bestemt meg for å skrive litt mer regelmessig i 2015,temaene vil variere litt,jeg vil skrive
om kunst og kultur,enkle små tips som gjør hverdagen bedre.
Jeg skal avslutte dette skriveriet med å tipse om en svært talentfull maler som heter Marie Blom,
som er datter av Bjarne som også er god venn av meg.
Jeg syns personlig at hun er svært talentfull,dere kan selv gjøre dere opp en mening ved å ta en titt
på nettsiden hennes.
Jeg har også som dere ser inkludert noen av maleriene hennes i dette innlegget,dere kan se flere av hennes nylige bilder og muligheten av å kunne kjøpe et bilde hvis dere ønsker.
Her er link til siden hennes.https://www.marieblomartist.com/
Ha en fortsatt flott ønsdag.
Hilsen Tomas







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar