onsdag 27. juni 2018

Ny krukke for ringblomstsalve

Hei!

Et lite innlegg om vår flotte ringblomstsalve,jeg kan ramse opp om at den fugerer utmerket som sårsalve i alle mulige sammenhenger,bl.a til å redusere og lindre solbrent hud.
Har selv brukt salven med hell til dette formålet da huden min ble veldig solbrent under den første varmeperioden i mai,jeg gjorde noe hagearbeid hos en nabo av min mamma da jeg ble veldig solbrent.
Jeg smørte på salven i 2 omganger først på kvelden etter arbeidet og deretter på morgenen etterpå og voila solbrentheten forsvant.
Og den fungerer også på utslett,div sår,på tørre lepper,bleieutslett på babyer og barn m.m og den reduserer plagene av psoriasis m.m
Og når jeg først skriver om salven så kan jeg nevne at de srore krukkene med ringblomstsalve har midlertidig fått en ny krukke i mørkt glass,krukken inneholder like mye salve som før som er 100g/120ml.
Når jeg skriver midlertidig så er grunnen at disse krukkene er litt mer kronglete å få tak i,som med de andre emballasjetypene jeg bruker til produktene våre,så importerer jeg disse fra utlandet hovedsakelig fra England.
Du kan finne denne krukken i nettbutikken ved å følge denne linken her,du finner salvene nesten nederst på siden du kommer til.
Jeg har 6 store og 8 små krukker på lager for øyeblikket,men jeg lager opp flere krukker når det er nødvendig.
Det var det jeg på hjertet i denne omgangen,det vil bli flere innlegg med sporadiske mellomrom i sommer.
Ønsker dere alle en riktig god sommer.

Mvh:Tomas



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar