torsdag 21. november 2013

Bodytime's erfaringer med annonsering


Hei!

I September og November rykket jeg inn anonnser i Østfoldavisa i et forsøk på å nå flere potensielle kunder i Østfold og omegn.
Jeg har også en annonse som går fra oktober og ut året på storskjermer på bl.a Norges varemesse og på steder i Lillestrøm sentrum hvor det ferdes ganske mange mennesker.
Jeg kan nå si i ettertid at annonsen i Østfoldaviasa ikke har virket etter hensikten,jeg ikke har fått flere kunder eller flere tilhengere på facebook.
Når det gjelder annonsen som går på storskjermer i Lillestrømområdet er det dog litt tidlig å trekkenoen konklusjoner om den har fungert etter hensikten.
Håpet var at eventulle inntekter skulle fiansiere kostdnaden til annonsene,men slik har det ikke gått.
Pengene måtte jeg ta fra 2 private kredittkort som jeg har og ja jeg vet godt at å finansiere slikt via kredittkort ikke det smarteste å gjøre.(skyhøye renter)
Men siden annonsene ikke ga noen inntekter,så var jeg nødt til å hente pengene fra et eller annet sted og da ble kredittkortene redningen.
Jeg kommer ikke å gjenta dette flere ganger av flere grunner,den ene er at jeg ikke har råd og effekten er ganske marginal i forhold til hva man får igjen.
Vil fremover konsentrere meg om å bruke sosiale medier,vil kun unntaksvis bruke trykte medier.

Ønsker alle en riktig god helg fra Moss.
Tomas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar