torsdag 21. november 2013

Oppdatering fra Bodytime

Hei!
Det har vært en stund siden sist jeg skrev noe på bloggen,vi kan kalle det idetørke,jeg har ikke hatt noe anelse hva jeg eksakt skal skrive om på bloggen.
Nå har bestemt meg for å skrive minst 1 gang i uka,mest om hva jeg foretar meg med prosjektet- bodytime,men også små forskjellige ting jeg har gjort eller opplevd privat.
Dere vil ikke få masse sladder fra privatlivet til meg eller familien min,sladder om familien min er uansett ikke spesielt spennende.
Jeg satser på å skrive innleggene ca hver mandag eller når jeg har noe på hjertet.
Akkurat nå ser jeg fram til at helga skal begynne,bare så synd at helga som regel går så raskt,grunnen er nok at når du har det moro så går tida altfor fort.

God helg til alle fra Tomas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar