onsdag 5. februar 2014

Russlands nye homolover!


Hei!

Denne gang et kort lite innlegg om Russland og deres forhold til homofile.
For kort tid siden ble det innført en lov for å for å forhindre homofil agitering,hva nå enn det er.
Barn skal beskyttes mot å homofil påvirkning m.m
Homofile blir fysisk angrepet og mishandlet på gata kun fordi de er homofile.
Russland og en del av dets innbyggere har åpenbart ikke skjønt at homofile er ingen noen trussel mot noen som helst,aller minst barna.
Man kan undre seg om hva som foregår i Russland,kanskje det bare er en skinnmanøver for henlede oppmerksomheten fra vekk litt mer alvorligere problemer som det russiske samfunnet sliter med.
Men angrepene på homofile er virkelige nok og er nok ganske skremmende for de som opplever det.
Vi får håpe at en gang i fremtiden russiske samfunnet bli litt som det norske hvor homofiles legning ikke anses som noen trussel mot samfunnet.
For endel år siden ble jeg via jobben jeg hadde da kjent med  Karl Julius,han var og er nok fremdeles en av de snilleste personene jeg har kjent.
Det fantes ikke noe ondt eller slemt i det hele tatt med ham.
Som dere skjønner så var han homofil,men det spilte ingen rolle for meg,så snart jeg ble kjent med personen bak så forvant alle fordommer mot homofile.
Vel når de kler seg opp i fjærpryd og prøver å ligne ballerinaer så kan jeg styre min begeistring.
Vel nok skriving for idag.


Tomas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar