mandag 17. mars 2014

Mange hatter å ha på i Bodytime!


Hei!

Å drive et lite firma som Bodytime er ikke helt enkelt,det er en god del ting jeg må gjøre som jeg ikke ante om på forhånd.
Jeg skal ikke kjede dere med alle detaljer,for da vil dere antakelig sovne før dere har lest ferdig innlegget.
Tittelen på innlegget sikter til at jeg har mange titler(hatter) i Bodytime,i hvertfall fram til jeg får litt omsetning slik at jeg kan ansette noen.
Jeg kan ramse opp titlene jeg kan bruke:Adm.direktør,salgssjef,markedssjef,
produksjonssjef,innkjøpssjef,personalsjef,egentlig gjelder ikke den siste fordi jeg har ingen ansatte ennå.
Ingen er like flink til alt,heller ikke jeg,er egentlig mest flink til å administrere det hele.
De andre rollene er jeg ikke spesielt flink til,både markedsføring og salg kunne med hell vært gjort bedre enn jeg gjør det.
De 2 jobbene er jo veldig viktige,for hvis du ikke får markedsført og solgt de produktene du har,ja da er det bare å pakke ihop.
Så jeg skal være helt tydelig,jeg trenger en person som kan hjelpe meg til å markedsføre Bodytime,jeg kan ikke tilby noe lønn foreløpig,til det er inntektene for dårlig.
Jeg er åpen for at du/dere kan få bli medeier i bedriften,lønn får vi komme tilbake til.
Om du tror at du kan hjelpe(eller du vet om noen som kan) så kan du ta kontakt på post@bodytime.no eller legge igjen en kommentar med tlf eller epost i kommentarfeltet.



Mvh:Tomas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar